alfons åberg

kollade på alfons åberg på tv imorse!! helt udnerbart! o molgan!! hihi länge sen man såg ju!!

sen åkte jag o lisa in till stan för hon skulle köpa en ajcka som hon hittade för nån dag sen.. + att vi köpte biobiljetter... miami vice kl 21.15 ikväll... får väl se om den är nå bra..

Dagens...
... klädsel: UFO-byxor och min gigantiska dublin hoodie
... smink: Inget
... frisyr: vanliga
... låt: the bright side of life - monty python
... vill ha: tisdag
... saknad: Alla hemma (alltid!)
... roligaste: alfons åberg och molgan på tv
... tråkigaste: uttråkad
... kramar: lisa
... pussar: nej
... TV-program: alfons åberg
... köp: biobiljett
... godis: dumle
... lunch: bruna bönor och korv + en av bellas sesam(??)nuggets
... kvällsmat: vet inte än
... träning: cyklat till staan
... läsning: vilak filmer som går på bio idag
... nyttigaste: brunabönor
... "åh nej!": robin var inte hemma när vi skulle kolla på hans katt
... citat:

silje: im going to make brian make me his personal tour-photographer!
jag: haha how r u going to do that?
silje: im going to kidnap mike :P
jag: no good with names... whos mike?
silje: you know... mike!! the other anna wouldnt let you forget!
jag: ah yeh... ofcourse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback