badmössa

"badmössa, badmössa, det är bra o ha! badar man så blir man blöt men inte om man har en badmössa, badmössa, det är bra o ha! badar man så blir man blöt men inte om man har en badmössa, badmössa, det är bra o ha! badar man så blir man blöt men inte om man har en badmössa, badmössa, det är bra o ha! badar man så blir man blöt men inte om man har en badmössa, badmössa, det är bra o ha! badar man så blir man blöt men inte om man har en badmössa.........." cheeses vad jag ahr fått den på hjärnan!! det försvinner inte!! och den tar ju inte slut heller! dumma :P

har preciskommit hem från en... ehm... intensiv (!!) organisations lektion! tror jag har 6 A4 med anteckningar från idag *skrivkramp* nu vet jag varför lisa har träningsvärk i magen *noll logik*! det här temat verkar iaf betydligt lättare än de två va har haft innan. kan kanske iofs bara vara att man har kommit i i att plugga igen... var ju ett tag sen... men det kändes lättare! men därmed INTE sagt att det är mindre jobbigt :P

bara en vecka kvar nu tills jag åker hem :P och 8 lektioner... eller 6 beroende på hur man ser det :P

Dagens...
... klädsel: mysbyxor, hoodie och min nya jacka
... smink: Inget
... frisyr: vanligt
... låt: nylon - give me one night... och badmösselåten såklart!
... vill ha: vinter
... saknad: Alla hemma (alltid!)
... roligaste: tveksamt
... tråkigaste: skrivkramp
... kramar: lisa? nej jag komer inte ihåg om jag har fått (eller tagit :P ) någon kram idag
... pussar: nej
... TV-program: inget än så länge
... köp: cola och macka
... godis: cola?
... lunch: pyttipanna
... kvällsmat: bruna bönor o korv
... träning: skrivit som en tok
... läsning: whiteboarden i hörsal A
... nyttigaste: paprikan på mackan
... "åh nej!": skrivkramp *tjatar*
... citat: "jag kände, vill du ha en svans?" (Lisa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback