coyote ugly

Dagen börjades med en organisatons lektion, men vi skulle inte vara i samma sal som alltid annars så vi gick nästan vilse :P hur som hellst gick seminariet bättre än förväntat (kan bero på att min grupp fick dom lätta frågorna..)

så nu är man hemma o väntar på att åka tillbaka till skolan o ha redovisnings lektion... har faktiskt pluggat lite redovisning nu också *stolt*!

sen ikväll, då blir det jobba av! coyote ugly intar traversen! får se hur det går...

Dagens...
... klädsel: ja bött blev det i regnet iaf
... smink: nada
... frisyr: nytvättat
... låt: nylon - losing a friend
... vill ha: inte lika blött väder
... saknad: alla hemma i sthlm
... roligaste: fanatiskt wl-fan på lunar
... tråkigaste: vädret
... kramar: ingen än
... pussar: nopes
... TV-program: 3ans morgon barnprogram :S
... köp: Inget än så länge
... godis: Inget än så länge
... lunch: snart
... kvällsmat: ska också ätas ja
... träning: cyklade i motvind
... läsning: diverse bokföring
... nyttigaste: paprika
... "åh nej!": vädret
... citat: "hon kanske inte har kort på alla bilderna" (Lisa om fanatiskt wl-fan)

redovisningslektionen var så otroligt rolig idag!!

dick (läraren): om jag lånar pengar av banken. så skriver min svärmor på ett bapper... papper... hon heter barbro min svärmor... vi börjar om från början! jag tar ett lån och min svärmor barbro skriver på ett papper att om jag inte kan betala tillbaka lånet så ska hon göra det. vad heter hon då?
nån i klassen: barbro
dick: haha, nej, vad kallas hon?
flera i klassen: *mummlar*
nån i klassen: babsan?

dick: på 60-talet när jag fortfarande var liten då kunde en cola kosta 6-7öre
jag: *viskar till lisa* jag vill också ha cola för 7öre... fast undra hur mkt man skulle få då *visar med fingrarna*
lisa: *viskar tillbaka* man får ju avrunda colan uppåt!

dick: jag och min fru var i london. hon gillar väldigt mkt att kolla i skyltfönser, så vi gick där och då ramlade hon ner i en kabelgrop 


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hahaha helt underbart med Barbro!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback