Dumma frågor

Jag och Lisa cyklade till skolan där vi träffade Carro. Så satte vi oss och skulle göra organisationen... mkt förvirrande! Och väldigt tråkigt! Vore ju betydligt lättare att svara på frågorna om personen som skrev frågorna använde normal svenska så man iaf förstår vad det står... SUCK! men tillslut lyckades vi iaf mer eller mindre svara på 9 av 10 frågor så det får väl duga. Så nu har jag nästan läst hela norrmejeriers årsredovisning för att hitta vad dom har för mål... så vi får väl se hur seminariet på fredag går...

Så ska man till traversen ikväll på nån info-sak. Vet iaf vilket barlag jag ska tillhöra nu :D Coyote Ugly med Yoshi, Sanna, Jensa, Lisa och Magnus. Så på fredag får vi se hur det går ;)

Fick jättepaket i brevlådan idag också. Från moster, Lennart o Maria. FARs Samlingsvolym 2006. Hmm... låter kanske inte allt för skoj men den kan kanske vara bra att ha :P Tackar och bockar!!

Anyways, ska spela uno nu...

Dagens...

... klädsel: jeans, t-shirt med sköldpaddor på
... smink: nada
... frisyr: utsläppt för en gångs skull
... låt: the man that made me a woman - six
... vill ha: en låda
... saknad: alla hemma i sthlm
... roligaste: fick stoort paket i brevlådan
... tråkigaste: organisation
... kramar: Lisa
... pussar: ne
... TV-program: idol
... köp: mat
... godis: Marabou mjölkchoklad
... lunch: ris och sås
... kvällsmat: sparrissoppa tror jag det blir
... träning: cyklade till skolan och till coop
... läsning: tv-tidningen
... nyttigaste: paprika
... "åh nej!": skumma frågor

Dagens citat: "Detär ju inte på blodigt allvar! Inte som schack!" (Lisa)

Uppdatering:

Sådär, då har vi varit på traversen och fått en genomgång på hur dj-båset (ljud & ljus) + lite hur kassan fungear. Så på fredag smäller det :S nej men jag tror nog att det blir kul!!

Sen när vi kom hem var det ju fotboll på tv :D muchas nice... var väl dock inte den bästa matchen man sett men vi vann ju och det var ju ändå det som var huvudsaken!

Passade även på att sy fast lite fler märken på min overall! En med Nalle Puh o Nasse, en med The Trams o en attributmakare. Fast Nalle Puhn är inte fastsatt så bra för den ska eg strykas på så jag måste hitta mig ett strykjärn (Pia *hint hint*) så jag dessutom kan stryka fast en blå/grön krabba elelr vad det nu ska föreställa... söt är den hur som hellst!

Bara 13 dagar tills jag åker hem nu *nedräkning* Ska bli kul o träffa alla igen :D Fast jag förväntar mig att alla komme rupp o hälsar på också! Jossi har ju iaf bestämmt att när hon ska komma så det ska bli mkt trevligt! Måste köpa en tältsäng :P Hittade en på Coop för 399kr idag så jag ska väl gå dit i helgen eller så och köpa den! Lite halvjobbigt att frakta hem bara... vet inte om det är lättast att gå eller att gå o "ställa" den på cykeln... hmm... får nog funderalite över det innan jag köper den...

nej, nu får det räcka för idag... halv novell igen ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback