Frukost på Max

Gick till Max med Lisa, Rickard och Mattias för att äta frukost... vid typ 12... muchas nice! förrutom att det inte alls var gott! inte ett dugg!! bara colan men cola är ju cola så sen gick vi till pressbyron där jag köpte en solero... blev nästan mätt :S Hur som hellst skulle vi sen köpa födelsedagspressent till ett av Lisas au-pair barn i Kilkenny. Dt blev tillslut en studsboll, diverse hårspännen och en sverige-fotbollströja. Så köpte jag en helt underbart jacka och en mössa :P haha och alias!! såå roligt!

Fick mitt csn-kort idag också! Det var på tiden :P 

Inte länge tills jag åker hem.... 8 dagar kvar bara för att vara exakt! Ske bli nice att träffa alla igen! Och gå på ladies night :P

ska tvätta strax... verkligen på tiden med tanke på att det inte får plats ngt mer i tvättkorgen haha
 
Dagens...
... klädsel: brun/gröna manchester byxor, nasse-tröja
... smink: Inget
... frisyr: vanligt
... låt: brian mcfadden - up and down
... vill ha: vinter
... saknad: Alla hemma (alltid!)
... roligaste: gameboy
... tråkigaste: msn funkar inte
... kramar: nej det tror jag inte...
... pussar: nej
... TV-program: inget än så länge
... köp: jacka, mössa, alias (spel), vykort, reflex
... godis: solero :D
... lunch: Max
... kvällsmat: tacos-rester antagligen
... träning: gått till coop
... läsning: flygbuss-tidtabell
... nyttigaste: nej det vet jag inte
... "åh nej!": beror fortfarande på om man tänker
... citat: "McDonalds är inte gott för det är 100% kött i deras hamburgare" (Rickard)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback