helt vanlig skoldag

Hade två lektioner idag. Först organisation sen redovisning. Organisationen är verkligen inte rolig men så kan det gå... blir väl förhoppningsvis bättre när man väl kommer in i det.

Är ledig både imorgon och på onsdag så imorgron måste jag först till coop och köpa mer mat och sen ska jag och lisa in till staan och köpa tyg så vi kan skriva våra namn på overallerna. Förhoppningsvis har dom brunt "fluff-tyg" annars får jag köpa svart!

sen så snodde jag detta från syrrans blogg :P (fast emd mina svar såklart!)

DAGENS
... klädsel: Manchester byxor och westlife tröja
... smink: Inget
... frisyr: Flätor
... låt: Celine Dion - Think Twice
... vill ha: Brunt fluff-tyg
... saknad: Syrran
... roligaste: Dick
... tråkigaste: Organisation
... kramar: Från Lisa
... pussar: Nopes
... TV-program: Greys Anatomy
... köp: diverse mat och godis
... godis: Glass?
... lunch: Potatis (första gången sen jag flyttade hit), vita bönor och korv
... kvällsmat: Inte ätit än men det blir antagligen pasta med diverse tillbehör
... träning: Cyklade till skolan och tillbaka
... läsning: Diverse organisation och TV-tidningen
... nyttigaste: Vita bönor
... "åh nej!": Organisation

Dagens citat: "Dom måste alltid ha en symaskinsdans" (Lisa om Westlife)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback