lättad

skrev nyss ett inlägg så funkade det inte!! *suck* så nu tar vi det från början!

vaknade imorse av att en av dom som bodde här innan ringde (hur fick han mitt nr?? :S ) och undrade om hans röstkort hade kommit hit, vilket det inte hade. sen gjorde jag absolut ingenting tills det var dags att åka till skolan och ha organisations-seminarie. Hade oootroligt ont i huvudet vilket ju inte var överdrivet roligt men det är smällar man får ta ibland! Hur som hellst fick vi lyckligtvis svara på den enklaste frågan (igen!! :S ) så det var ändå ganska lugnt. Alla verkade ha askul under seminariet dock... och jag med tillslut! Alla skrattade verkligen åt allt och ingenting men jag hade ju som sagt ont i huvudet och var även mer eller mindre i mina egna tankar så jag var inte riktigt med på det från början...

Hur som hellst känner jag mig väldigt lättad nu. Inga mer komplicerade tankar. Har bestämmt mig till 100% nu att Fredrik inte kändes rätt... vilket i kombination med huvudvärken iofs ledde till att jag inte ska på festen på stargate ikväll. Känns ju som ett litet smart drag att bestämma mig för vad jag verkligen vill innan det går för långt!

Så istället blir det filmkväll hemma med Lisa. Har köpt massor med godis *yummie*

Scenobruterna (Bella mfl.) ska ha sin årliga hatt fest ikväll så just nu är "alla" tjejerna från Bellas klass här och har förfest! O alla har ju då självklart hattar på sig! riktigt skojj! Fast Bellas hatt vinner överlägset! Men är man kreativ så är man... hon har köpt en helt vanlig hatt, diverse gamla dockor och en blond peruk. Så har hon limmat (??) fast dockhuvudena och peruken på hatten... skittuff! fast väldigt creepy :P

Dagens...
... klädsel: mys
... smink: Inget
... frisyr: slarvigt uppsatt
... låt: she's back/billie jean - westlife
... vill ha: mindre ont i huvudet
... saknad: Alla hemma (alltid!)
... roligaste: alla som inte kunde sluta skratta åt ingenting på organisationen
... tråkigaste: ont i huvudet
... kramar: lisa
... pussar: nej
... TV-program: idol
... köp: diverse öl + massor med godis
... godis: chokladbollar, tuttifrutti, polly och chips
... lunch: pasta med ehm... sås..
... kvällsmat: read above + köttbullar
... träning: cyklat till staan o skolan
... läsning: organisation
... nyttigaste: nee inte ett dugg
... "åh nej!": ont i huvudet
... citat: "being a fan REALLY means - which is supporting a band for its music - past and present, but not unconditionally. Being able to see the band is not perfect, they do have flaws and place to improve. And knowing there's absolutely NO obligation to love everything they do and to buy everything they release "just cause it's Westlife" (Yaara - theCommitted forumet) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback