Premiär

Eftersom det är första gången jag skriver här så borde väl det vara en premiär? hmm... anyways!

Var på traversen igår kväll och hade för första gången på mig min jätterosa studentoverall... fast jag blev inte invigd, tror iaf att jag är glad för det! Jag menar, på ngt sätt vill jag ju ändå bli invigd för då har jag det gjort men å andra sidan tror jag ju inte att det är särskillt trevligt att få en (tex) kall öl i nacken... Hur som hellst klarade jag mig ju från det så jag fr väl istället återkomma till det när jag ahr blivit invigd :P Fredrik blev där emot invigd :P mkt underhållande!
Det var caps-kväll (stavning?) där igår också. Var även det väldigt kul att kolla på!

Sen imorse kom Rickard in på mitt rum och var övertygad om att jag var väldigt bakis så jag skulle följa med på "fylle-pizza". Men med tanke på att jag endast drack cola och vatten igår så var jag ju inte direkt bakis.... men pizza blev det ändå med Lisa, Rickard, Gameboy, PB och Åsa. Vissa av de andra var ju där emot ganska bakis... haha

Efter det gick vi hem till Gameboy och kollade på vad som troligtvis kan ha varit den sämsta film jag någonsin sett. Labyrinth. Helt meningslös film... menmen, då vet jag att jag inte ska se den igen i alla fall!

Skulle väl eg ha blivit bio idag men nje... det blev inte så. Kan väl inte dirket påstå att nån orkade gå ända in till staan för att se en film så det får bli en annan gång! Så nu sitter jag hemma istället, ska väl ta och äta lite middag strax så ska vi se på Beck sen ikväll istället.

Blev en lång blogg :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback