traversen

så igår var första kvällen jag jobbade på traversen. och sista... det var faktiskt inte alls kul, inte ett dugg! det enda som var kul var när växeln tog slut. jag o mange var dom enda som jobbade som hade körkort o han hade druckit så jag fick den stora äran att köra pilens bil till okq8, shell o statiol för o se om vi fick växla pengar. men bilen var automat-växlad o jag har aldrig kört en sån bil förut så mange o christoffer fick säga hela tiden hur jag skulle göra... ok jag fattade efter bara några meter men ändå :P sen fungerade inte hastighetsmätaren heller så vi fick chansa på hur fort jag körde :P

kom även underfund med under kvällen att jag ska söka jobb på mcdonalds... för hur konstigt det än kan låta så saknar jag det.

men det bästa hände imorse! när jag vaknade stod bella o stekte pankakor! :D lyxfrukost!!

sen gick jag till coop där jag mötte carro. skulle köpa en tältsäng (eller vad det heter??) o hon har bil så det var mkt snällt av henne att hjälpa mig köra hem den! :D sen åkte vi in till stan o köpte diverse dricka till ikväll. fest hos mange o gabbe. lär bli rejält med folk där som det verkar *undrar om alla kommer få plats*

Dagens...
... klädsel: UFO-byxor o lila t-shirt
... smink: Inget
... frisyr: Vanliga
... låt: Westlife - She's Back/Billie Jean
... vill ha: Äpplen
... saknad: Alla hemma i sthlm
... roligaste: Pankakorna
... tråkigaste: Två tanter som höll på att köra in i mig utanför coop
... kramar: Ingen än
... pussar: Ingen
... TV-program: Inget än
... köp: Tältsäng, mjölk, pärm, cider
... godis: Pankakor?
... lunch: nej brunch (pankakor)
... kvällsmat: Vet inte än
... träning: Burit en tältsäng från parkeringen
... läsning: Prislappar :S
... nyttigaste: Mjölk
... "åh nej!": traversen igår (räknas det om det var igår? eller o andra sidan var jag ju där till halv2 på natten så..)
... citat: återkommer med det...

Nä! nu ska jag sätta mig o sy fast diverse tygmärken som jag inhandlade igår. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback