Allison

När jag var liten, 4-5år skulle jag gissa, bodde det under ett år en tjej från USA hemma hos oss. Allison. Kommer inte ihå så mycket från det. Det enda jag vet är att hon brukade titta på Bolibompa med mig och Jossi, men är inte säker på om jag kommer ihåg det av mig självt eller om jag helt enkelt har fått det berättat för mig.

Men vi har varit i USA två gånger och hälsat på, när jag var 6år och när jag var 15. Tror att hon har varit tillbaka till Stockholm någon gång också.

Hur som helst, imorse fick jag ett sms av min Faster att hon och Allison nu var kompisar på Facebook och att Allison gärna ville att jag och Jossi skulle skriva någonting till henne. Ska bli kul o se vad man kan tänkas få för svar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0