Bättre än förväntat

Går riktigt bra med pluggandet just nu! Är ju visserligen tur eftersom det är fyra dagar till tenta. Men med tanke på att det är den svåraste kursen jag någonsin läst så hade jag inga större förväntningar på pluggandet och framför allt inte på tentan. Tror visserligen fortfarande inte att jag kommer klara tentan, men så länge jag får mer poäng än sist så går det ju framåt i alla fall!

Den lätta löpande bokföringen är inga problem. Det är alla bokslutsdispositioner jag hatar. Överavskrivningar, periodiseringsfonder och annat. Usch!

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha jag tror det går bättre om du gör den själv ;)

2008-12-16 @ 19:11:34
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0