En tillfällig blogg + kändisbilder

Musik idag. Skulle egentligen träffat Johan och spelat upp våra låtar för varandra. Han hade dock något annat för sig så det blir imorgon. Istället var Åsa där och berättade om lansering. Fick även en uppgift så ska så småningom skriva några sidor om hur man lanserat Amanda Jenssen efter Idol.

Men eftersom Åsa var där blev det även en del snack om Melodifestivalen. Visste ju redan att vi skulle få hjälpa till på ett eller annat sätt. Nu fick vi några exempel på hur och jag och Lisa valde en som var som handplockat för oss! Vi ska ha en blogg (vet inte om det blir en var eller en tillsammans) där vi skriver en massa spännande saker. Dels saker som händer inför Melodifestivalen, dels saker som häner den veckan. Typ en bild på en artist och "Nu har ... landat på Skellefteå flygplats". Ska bli riktigt kul att åka runt och fixa med sånt. Lite extra roligt också när vi inte behöver luska ut saker själva utan för infon bara för att kunna göra en bra blogg!

För luska ut saker har vi ju lyckats med en hel del gånger...


Jag och Nick Carter i Stockholm 2004


Jag och Daniel Bedingfield i Stockholm 2005


Jag och Gavin DeGraw i Stockholm 2005


Jag och Delta Goodrem i Stockholm 2006


Jag och någon i Son of Dork i Dublin 2006


Jag och en annan i Son of Dorki Dublin 2006


Jag och Gregg (Klegg) i Zoo i Dublin 2006


Jag och Urs i Il Divo i Stockholm 2007

Sen finns det en hel hög med fler bilder men orkar inte lägga upp fler nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0