Godkända!

En del av juridikkursen som vi läst nu i höst var att skriva ett PM om valfritt ämne som hade med juridik och musikindustri att göra. Vi valde att skriva om covers. Egentligen behöver det inte vara inlämnat förrän 16 januari men jag och Lisa kände att vi ville ha det klart innan jul så man slipper tänka på det. Dock var vi övertygade om att vi skulle få komplettera arbetet eftersom det i alla fall kändes som det blev lite väl kort. Men icke!

Fick detta från läraren:
Jag har nu läst ert arbete och kan konstatera att ni skrivit en riktigt bra PM! Layouten är bra, språket riktigt bra, dispositionen logisk och ni uppfyller ert syfte! Sammantaget kan jag säga att ni lyckats att på ett enkelt och lättläst sätt presentera grunderna för vad som gäller det upphovsrättsliga skyddet kring covers. Jag har således inga krav på några kompletteringar. Ni är med andra ord godkända på momentet! God jul och gott nytt år!

Riktigt skönt att slippa tänka mer på det!

Kommentarer
Postat av: Twinkle

Grattis.

Va skönt att ha det bortgjort. :)

2008-12-19 @ 12:44:22
URL: http://twinkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0