Idagdagen

Upp tidigt idag igen. 8.50 för att vara exakt. Och ja, för att vara mig (som knappt har några föreläsningar och därför sällan är i skolan) är det faktiskt tidigt. Begav mig till expen där jag fixade med det vanliga. Fick även julklappstips till Simon från Fluffy. Ett underbart bra och faktiskt oväntat tips. Är absolut någonting jag kommer köpa!

Blev lunch med Simon och sedan hem för att tvätta. Hade jättemycket tvätt och var tvungen att fylla tre maskiner. Så nu sitter jag och väntar på att det ska bli torrt i torktumlaren samtidigt som jag pluggar juridik och kollar lite halvt på Project Runway. Går faktiskt riktigt bra med juridiken. Har massor att skriva, inte alls svårt att hitta fakta och lär mig en hel del. Till exempel att copyrightmärket inte alls är nödvändigt i Sverige. Man har samma skydd i alla fall. Spännande spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0