Jullov!

Då var tentan avklarad och lilla Anna har nu jullov! Äntligen!

Sen hur tentan faktiskt gick har jag ingen aning om. Var ju inte Dick som gjort tentan den här gången så den var jätteanorlunda mot vad det brukar vara. Vet inte om det är en bra eller en dålig sak. Det som var bra var att det inte fanns en enda fråga om överavskrivningar eller skatt på årets resultat. Jag kan inte det nämligen. Det som var dåligt var att det här o där fanns småfrågor på saker jag aldrig ens hört talas om samt att det fanns en A-del och en B-del och man måste få en viss poäng på A-delen för att dom ens ska rätta B-delen.

Så det jag behövde för att klara tentan var
- 14p på A-delen och sammanlagt 45p för G
- 14p på A-delen och sammanlagt 55p för VG

Jag kan ha fått 0p på tentan lika väl som full pott. Så stor koll har jag. Men om jag skulle göra en gissning på vad som borde varit rätt så slutar jag på
- 16p på A-delen och sammanlagt 58p = VG

Låter lite bra för att vara sant så planerar att glömma bort tentan och sen förhoppningsvis bli glatt överraskad när jag får tillbaka den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0