Kallare än kallast

Termometern visar -10 idag men det finns inte en möjlighet att jag tror på den. Måste vara betydligt kallare än så! Hade på mig följande när jag gick ut

- Linne
- T-shirt
- Kofta
- Supervarm fleecetröja
- Långkallingar
- Jeans
- Strumpor
- Raggsockor
- Jättetjockisvarmisvinterjacka
- Halsduk
- Mössa
- Skidvantar

Jag höll på att frysa ihjäl!
Framför allt på bron där det dessutom blåste. Usch! När det är såhär kallt gillar inte ens jag vintern. Har dessutom gått och blivit förkyld så det gjorde inte saken bättre att jag konstant gick och snörvlade.

Ser dock fram emot ikväll, även fast jag än en gång måste ut i kylan! En student säger ju inte nej till gratis middag. Ska på kreativ kick-off inför Melodifestivalen. Får se om det är något spännande...

Kommentarer
Postat av: Jossi

Täckbyxorna då?

2008-12-10 @ 15:56:16
URL: http://ungebarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0