Mätt och förväntansfull

Mums! Det var gott med hamburgare. Var dessutom riktigt mys att spendera en timme med älsklingen. Är arg för att jag har så rätt men glad över hur du hanterar det. Se till att du är glad bara så ordnar det sig!

Annars sitter jag och är riktigt förväntansfull inför kvällen!
Först och främst är det ju final i Stjärnor på is. Hejar som en tok på Jesper men är ganska säker på att Markus vinner. Lars är inte i närheten av dom andra så tror vi kan räkna bort honom. Sen är det ju Britney Spears dokumentär. Kan inte påstå att jag direkt är något Britney fan men ska ändå bli riktigt roligt att se!

Kommentarer
Postat av: Jossi

Vill också se Britney men ska ut ikväll. Stackars mig...not!

2008-12-06 @ 19:43:10
URL: http://ungebarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0