Fest

Sitter och väntar på att Simon ska komma hem så passar på att skriva ett nattligt inlägg om kvällen.

Började med tacomiddag med Lisa, Linnea, Amir och Nisse. Var jättegott men blev alldeles proppmätt. Hade för övrigt med mig tre drickor som jag tänkte skulle räcka hela kvällen. Efter cirka 40min insåg jag att det inte alls skulle räcka så fick knata hem och hämta två till.

Sen gick jag Lisa och Amir och gjorde iordning inne i Tvättstugan. Typ blåste ballonger och så. Efter en liten stund insåg Lisa att dom hade för få skålar så jag fick helt enkelt knata hem igen och hämta två. Och högst tio minuter efter att jag var tillbaka tog batteriet slut i min kamera och jag fick glatt gå hem ytterligare en gång.

Var inte så mycket folk i början av festen. Men var kul ändå. Satt och snackade och dansade det fulaste vi kunde. Sen började det komma mer och mer folk och det blev en riktigt rolig fest. Hade visserligen varit roligare om Simon också varit där men det gick ju inte. Var väl där till ungefär elva innan jag, datorspelstreorna och några till beslutade oss för att gå till Traversen. Dom gick o skämtade en massa som jag inte alls förstod. Tydligen har Simon utbildat mig dåligt. Vet inte hur det är med det men...

Väl där blev det lite shotande och sjungande. Dock bara en shot för mig medan vissa andra tillslut hamnade på sin sjunde om jag inte minns helt fel. Satt även och skvätte massa vatten med Sarah. Vi var väl kort sagt lite lagom lättroade. Hade även en lång pratstund med Martin. Mestadels om Åre med tanke på min släkt och att han kommer där ifrån. Riktigt roligt!

Fick sällskap hem med Lasse sen när det var dags att bege sig. Skönt att slippa gå själv! Och nu sitter jag som sagt och väntar på Simon. Han skulle som senast vara hemma till halv tre så tills dess ska jag nog kunna roa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0