Första julklappen inhandlad

Blev en hel massa shopping uträttat idag.

Hittade två långärmade T-shirtar på H&M, en svart och en vit. En jättestor, lång och mysig stickad tjocktröja. Och julklapp till farmor. Mysigaste julklappen någonsin! Så om någon inte vill veta vad jag köpte ska ni inte läsa nästa stycke!

Något bland det mysigaste jag vet är när bara jag och farmor sitter och pratar och hon berättar om hur det var uppe i Sammakko när hon var liten. Så berättade mamma att mormor har fått en bok där det är meningen att hon ska skriva om när hon var liten och sen ge den till min kusin Maria. Så vi gick helt enkelt på jakt efter en sån bok som jag kan ge till farmor och senare få tillbaka. Tror dessutom att farmor kommer gilla den idéen lika mycket som jag gör eftersom hon gillar att berätta för mig lika mycket som jag gillar att lyssna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0