Lista

Hittade i en blogg...

Klädsel
Vad har du på dig idag: Baggyjeans, svart t-shirt, grå hoodie med dragkedja
Vad använder du just nu för skor: Ett par svarta gympaskor
Favoritfärg på kläder: Svart tror jag

Senaste person som
Sov i din säng: Jag och Simon
Du pratade med: Lisa och Amir
Du gick på stan med: Lisa och Amir
Skällde på dig: Ingen aning

Senaste
Låt du hörde: Westlife - You raise me up
Film du såg: Björnbröder
Mat du åt: Kyklingmacka på Subway
Kram: Simon
Puss: Simon
Känslan: Trött
Resa: Dublin
Dröm: Kommer inte ihåg vad jag drömde inatt
Boken du läste: "Musik Medier Mångkultur"
Personen du träffade: Lisa och Amir
Personen du pratade i telefon med: Amir
Personen du fick sms av: Linnea
Gången du åt en 7-eleven korv: Har nog aldrig ätit det
Gången du var utomhus: Typ en kvart sen
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Söndags
Saken du köpte: Diverse på Systemet

Om dig
Namn: Anna
Ålder: 22
Smeknamn: Fjant
Sysselsättning: Pluggar
Bra egenskaper: Planerare
Dåliga egenskaper: Dålig på att bestämma mig
Linje/klass: MMM3
Hårfärg: Färgat rödbrunt
Ögonfärg: Blå/grå
Skostorlek: 36-37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0