Onsdag

All the meaning that is in your eyes
The love you give will never die


Vaknade tidigt imorse för att gå till Expen. Onsdagsnöjet. Inte att gå upp tidigt då. Men att sitta där några timmar varje dag. Är visserligen inte jätteroligt att bokföra men det är inte jättetråkigt heller. Men det som är bra är dels att jag har någonting att göra så jag slipper sitta hemma och dega ytterligare en dag i veckan, dels att jag kan samtidigt som jag bokför tänka till lite extra och på så sätt plugga till min tenta i Inledande extern redovisning som är om en månad. En annan grej är ju dessutom att jag känner att folk, framför allt Fluffy och Cerstin (andra märker väl kanske inte direkt av vad jag gör där), uppskattar att jag kommer dit en gång i veckan och hjälper till.

Nog om det. Tanken för ikväll var att jag och Simon skulle kolla Sex and the city filmen. Den har dock inte uppenbarat sig i brevlådan ännu så blir inget av med det. Idag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0