Segt

Va lång tid det ska ta då. Vill ju att brevis ska komma nu. Har väntat sen i juni på den här dagen så nu tycker jag bestämt att det räcker! Insåg för övrigt att jag har på mig samma tröja idag som jag hade på konserten. Inte för jag hade den då utan snarare för den är mysig, men i alla fall.

Känns som jag skriver bara för o skriva. Bara för o ha något att göra tills brevis uppenbarar sig. Visserligen kanske det tar längre tid för honom idag också eftersom det är massa snö och blåser en massa. Suck. Kommer bli världens mest ovettiga inlägg, men måste som sagt ha något att roa mig med.

Är för övrigt fortfarande livrädd för att dom ska  vara försenade.
Tänk om jag inte får se DVDn idag. Jag som längtat så mycket! Men ska försöka att inte tänka så. Både jag och Lisa har ju förbeställt den. Båda borde ju inte lyckas vara försenade kan man tycka. Det räcker ju med att brevis är seg.

Nu står Lisa i köksfönstret och spanar. Tror inte riktigt hon ser något spännande. Jag ser i alla fall inget spännande. Fast hennes köksfönster ligger ju så hon kan se brevis liite tidigare än mig. Undrar om brevis trampar på fortare om vi bildar en hejarklack? Dock måste vi ju veta var han är först så vi faktiskt kan heja på honom.

Ne, tror det får räcka för nu...
Väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0