Sista dagen i Stockholm

Sitter och väntar på att Anna ska ringa. Hon skulle ta och äta lunch innan det är dags för oss att åka in till stan och shoppa. Börjar känna mig lite pank efter den här helgen men blir mer shopping i alla fall. Har fortfarande lite saker jag vill köpa innan jag åker upp dit där man aldrig hittar något roligt i affärerna.

Ikväll sen blir det som sagt konsert. Ska bli riktigt roligt!

Men mest av allt längtar jag till imorgon. Längtar efter min älskling, men även lägenheten. Man inser inte riktigt hur skönt det är att inte bo med föräldrarna förrän man faktiskt är hemma igen. Man kan inte riktigt komma och gå precis hur man vill, äta vad man vill och när man vill etc. Men ska inte klaga för finns ju en hel massa bra saker med att vara hemma också. Dock kommer jag inte på så jättemånga just nu, mer än den självklara att det är kul att träffa familjen och kompisar man inte träffat på ett tag. Men nu är det precis tvärt om. Nu är det kompisarna i Skellefteå som man inte träffat på ett tag och saknar. Även fast jag bara varit här i fem dagar.

I'm gonna love you more than anyone
I'm gonna hold you closer than before
And when I kiss your soul, your body'll be free
I'll be free for you anytime
I'm gonna love you more than anyone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0