To where you are

That you are mine
Forever love
And you are watching over me
From up above.

Fly me up to where you are
Beyond the distant star
I wish upon tonight
To see you smile
If only for a while
To know you’re there
A breath away's not far to where you are.


Såg reklam igårkväll för Josh Grobans Greatest Hits skiva. Hade ingen aning om att han skulle komma med en sådan och utbrast därför: Den vill jag ha i julklapp!!! Här är vi inte diskreta med att hinta något inte. Men faktiskt så är det nog den jag önskar mig mest av precis allt jag önskat mig. Och på grund av detta är jag på världens Josh Groban humör för tillfället! Dessutom väldigt passande eftersom många av hans låtar är antingen jullåtar eller låter hyfsat juliga i alla fall. Längtar ju till julen. Vill ha jul nu. Och appropå jul har jag för en stund sen ätit årets första lussebulle. Mumsigt värre!


Kommentarer
Postat av: Jossi

Jag åt årets första lussebulle igår =)

2008-11-22 @ 22:21:55
URL: http://ungebarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0