Trötter

Kunde inte somna inatt. Kom hem igår och låg sen och kollade på tv bokstavligen hela kvällen. Gick och la mig vid 22, kollade klart på Hells Kitchen och sen var det tänkt att jag skulle sova. Men nejnej, det gick såklart inte. Istället låg jag vaken till lite över 4 när Simon kom hem, pratade och myste en stund med honom och lyckades tillslut somna vid 5-tiden. Så kort sagt är jag inte så jättepigg.

Ska i alla fall ta en dusch och lite senare gå till coop och inhandla middag mm. Det ska jag väl kunna orka tycker man. Sen ikväll blir det  bara allmänt mys för mig och älsklingen.


Kommentarer
Postat av: Ewe

somnade också runt den tiden, men det var lite mer frivilligt :)

2008-11-14 @ 12:50:32
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0