Allt möjligt omöjligt

Mötena är nu avklarade. Hann även med en vända på stan mellan dom. Dock hittade jag inte direkt något där. Men en ny tröja har jag fått, på det senare mötet. Inte det vackraste jag sett men allt kan ju inte vara det. Dessutom har jag anmält mig till sittningen så lördagen den 9e maj bär det återigen norrut till Luleå. Dock blir det en kort vistelse, men vad gör det?

Vad mer? Jo! Vårat vardagsrum är betydligt tommare (tänkte skriva tömmre men insåg att det inte var ett ord) efter att Martin och Ekroth fått/tagit Amirs gamla soffa. Soffåtervinning ftw! Så nu mer bor den ute på deras veranda.

Har även hittat en otroligt spännande blogg. Nostalgi för sena 80-talister. Anna är nöjd!

Sist men inte minst funderar jag på Britney. Kim? Har du tänkt ha stå eller sitt? Får man haka på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0