If you never knew, what it is that's new...

...it's you.

Lyssnar på Westlife på högsta volym medan jag gör i ordning mig för kvällen. För dom allra flesta är kanske inte en Westlife-ballad den rätta musiken att lyssna på innan det är dags att festa men för mig funkar det alldeles utmärkt!

För övrigt känns det lite halvonödigt att platta håret och göra sig fin när man ändå ska hoppa i overallen sen men det får funka det också. Man behöver ju faktiskt inte se helt sunkig ut bara för att overallen är på. Dessutom har ju jag snyggast overall av alla (vilket nog dom flesta skulle säga om sin egen overall)!

Sen måste jag bara skriva en sak som inte har något med någonting att göra. Simon har ju ett nytt smeknamn på mig: Sötnos, älskling, blivande fru och livskamrat. Lika kul varje gång han säger det!

Menmen, ska återgå till i ordninggörandet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0