Inför tentan på onsdag

Fet = Det här kan jag
Kursiv = Det här kan jag nästan
Normal = Det här kan jag inte än

  1. Servuktionsmodellen
  2. Inköpsbeslut + risker
  3. "Gaps" i modell om tjänstekvalitet
  4.  "the service triangle"
  5. Vad som påverkar konsumenters väntetid
  6. Prisstrategier (Price bundling)
  7. Intangiability, Inseparability, Heterogenity & Perishability
  8. Bottle necks
  9. Halo effect
  10. Sound appeals
  11. Blueprinting
  12. Kategorier av klagomål
  13. "zone of tolerance"
  14. Fysisk miljö
  15. Servqual
  16. Kärntjänst, bitjänst, stödtjänst
  17. Effective price discrimination
  18. Effectiveness och efficiency
Med andra ord har jag en del att göra imorgon. Men samtidigt har jag lärt mig en hel del.
Frågan är bara om jag har glömt någonting?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0