Lite högre hatt än alla andra

Stuk igårkväll alltså. Jossi var jätterädd på vägen dit att det inte skulle vara nå folk där. Tror inte riktigt hon behövde oroa sig. Visserligen hittade vi ingen hon kände den typ första timmen, men sen pratade vi med en hel massa folk. Någon av Jossis phösare som undrade om det var jag som tvingat henne att stula Micklos mössa, folk från 126an, Henrik 1 och 2 samt Slisket och hans kompis. Dom senare två var nog nästan roligast. Slisket har tydigen stött på Jossi ett flertal gånger och han hade väl inte direkt slutat igår. Inte kompisen heller. Roligast var kompisens min när han insåg att jag inte bor i Luleå. Aningen besviken sådär. Men annars vet jag inte riktigt vad jag tycker om Stuk. Blev inte direkt roligare av att vara där utan Skellefteåfolk som saknar Traversen. Tror man har blivit så van vid Traversen att det automatiskt inte blir lika roligt att vara på ett "normalt" uteställe.

Strax dags att gå till bussen för övrigt så borde kanske avsluta detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0