Ofungerande tvättstuga

Jag är putt! Har bokat tvättid 10-13. När jag kommer dit kl 10 är alla maskinerna upptagna. Nu för tiden är det ju så att man inte tar sig in i tvättstugan utan att boka tid, så antagligen har någon av dom andra två som hade bokat tagit mina maskiner också. Oerhört snällt. Dom skulle i alla fall vara färdiga efter 45min så då gick jag ner igen. Tror ni inte att mitt nykelkort gav upp då så jag inte kunde komma in i tvättstugan även fast jag ju hade en tid bokad. Suck!

Nu har jag i alla fall tagit vårat andra tvättkort och bokat 13-16. Hoppas innerligt att det funkar!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Usch vad det verkar besvärligt med tvättstuga.. antingen har någon snott ens tid eller inte är färdig eller blabla :O

2009-04-02 @ 12:55:12
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0