Problemdiskussionen

Sitter och skriver på problemdiskussionen till min och Lisas C-uppsats. För er som inte vet det ska vi skriva om musik i klädaffärer. Känns som ett lagom intressant ämne som det finns mycket fakta om. Dock hjälper ju inte det när man ska skriva problemdiskussionen. Att ämnet är lagom intressant alltså. Mycket fakta hjälper definitivt till. Hur som helst, det är inte roligt att skriva när man måste överväga varenda ord. Är det rätt ord eller inte? Om jag använder det här ordet, kommer alla att förstå exakt vad jag menar då? Behöver jag definiera det här ordet? Och att definiera ett ord är ju ytterligare en sak. Inte räcker det att komma på en lagom bra definition. Nejnej, självklart måste man ha en källa som definierar ordet. Helst så som man själv vill att det ska definieras, vilket inte alltid är det lättaste.

Kort sagt har jag redan tröttnat. Men det går framåt i alla fall. Väldigt långsamt, men ändå framåt. Planen är ju att problemdiskussionen ska vara klar på fredag så att vi sen kan börja med teorikapitlet. Har dock en känsla av att det inte blir mycket roligare. Menmen, det måste ju göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0