Tillbaka på ruta ett

För att svara på Ewes fråga... nej jag har inte slutat blogga. Jag har bara haft fullt upp med Nolle P och inte hunnit skriva något. Men nu ska det bli ändring på det!

Nolle P var som alltid riktigt rolig. Visserligen var jag till och från väldigt trött på allt men jag ångrar inte en sekund att jag var med som phösare för tredje gången. Dock är det nog nu. Jag går nu i pension från phöseriet.

Men för att involvera rubriken i blogginlägget så har Nolle P förstört så sjukt mycket! Förra sommaren vägde lilla Anna 46kg. Dvs alldeles för lite. Så jag har kämpat och kämpat i ett år och var efter den här sommaren uppe i 51kg. Sen kom Nolle P då jag dels sprungit omkring som en tok och dels inte haft allt för mycket tid till att äta. Och vad händer då? Jo, lilla Anna rasar i vikt och är nu tillbaka på mina ynka 46kg. Inte alls bra!

Annars har jag idag försökt ta tag i mitt liv. Ytterligare en sak jag inte hunnit under Nolle P. Bland annat har jag pratat med Dick och Marianne så att jag kan gå externa och interna redovisningen igen, skickat en massa mail och betalat räkningar. Har även städat och diskat och försökt få ordning på lägenheten. Är inte riktigt klar än men snart så.



Kommentarer
Postat av: Ewe

du kan få 5 kg av mig :O jag kämpar åt motsatt håll haha ;)

2009-09-01 @ 15:09:12
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0