Golvet skakar så sjukt mysigt i takt!

Vilken dag! Började med att jag och Ödla hittade en hög med kartonger. Perfekt tänkte vi och slängde in dom i min hall. Vidare sen för sponssökning. Det gick väl egentligen åt skogen men vi gillar studentrabatt på Subway. En korv med bröd på coop senare var vi redo för nästa del av dagen. Skolan rensades på fotokataloger och fylldes med saxar, lim, snöre och en hel massa kartonger. Det lyckades vi till skilland från sponssökningen väldans bra med. Paus. Ett kort möte och sedan var det dags att kopiera en hel hög med färgglada papper. Det fick jag dock skippa då min rygg helt plöttsligt fick för sig att paja. Istället låg jag blixtstilla på golvet i ca 40 minuter innan det var dags att förflytta sig till nästa golv. Mötet och träningen som följde spenderas nämligen också liggandes på golvet. Men oj vad härligt det var att ligga där när det varannan sekund vibrerar i hela golvet för att alla är så sjukt duktiga på att stampa både hårt och i takt. Wow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0