Heaven

Har haft min älskling här hos mig de senaste dagarna, därav den dåliga uppdateringen. I onsdags var vi på stan, i torsdags åkte vi båt ut till Grinda, i fredags var vi på grönan och åkte grejer på dagen och såg Amy MacDonald på kvällen, igår var vi i Kista och Stinsen. Med andra ord har vi haft fullt upp! Men det har varit riktigt roligt!

Nu håller jag på och packar och plockar iordning på mitt rum. Åker ju tillbaka upp till Skellefteå imorgonbitti. Kunde inte ta samma flyg som Simon eftersom det är Lady Gaga ikväll. Men nu måste jag fortsätta. Måste vara redo att gå till tåget om ungefär 1½ timma.

Baby you're all that I want
When you're lying here in my arms
I'm finding it hard to believe
We're in heaven
And love is all that I need
And I found it there in your heart
It isn't too hard to see
We're in heaven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0