Meningslöst presentkort!

Imorse bokades biljett till Backstreet Boys på Hovet den 4 dec. Ska bli riktigt kul! Dock stör jag mig nå enormt på hur man kan och framför allt inte kan betala på Ticnets hemsida. I julas fick jag ett presentkort hos Ticnet på 400kr från min pappas faster och hennes man. Ett presentkort jag aldrig någonsin kommer kunna använda till någonting jag verkligen vill se. För om jag verkligen vill se det gäller det ju att beställa biljetten direkt när biljetterna släpps så att man är säker på att faktiskt få en biljett och om det är sittplats dessutom få en så bra plats som möjligt. Ska man göra det finns det två alternativ.
  1. Betala med internetbanken
  2. Betala direkt med sitt bankkort
Så istället för att lägga ut 60kr (+ presentkortet) på BSB fick jag lägga ut 460kr och glatt fortsätta att spara presentkortet till något totalt oviktigt. Kanske får gå och se några Hockeymatcher eller något i höst bara för att bli av med den. Suck!


Kommentarer
Postat av: KIM

Vet inte om jag ska gå! Hade varit kul! Ska du ha sitt eller ståplats?

2009-08-08 @ 23:14:23
URL: http://heymoon.blogg.se/
Postat av: KIM

Åååååh! Då kanske jag kan få hänka på? :D Ska se vad ekonomin tillåter just nu, annars kan jag ju köpa biljett efter nästa lön... om det finns kvar =/

2009-08-09 @ 12:36:44
URL: http://heymoon.blogg.se/
Postat av: Sarah Fahlseson

Man kan alltid ger bort den till nan slakt eller kompis till deras fodelsedag. ;) Eller kopa nat med den for att ger bort. ;)

2009-08-10 @ 12:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0