2009

Januari
Nyår firades hemma hos Anna tillsammans med Simon och Bosse. Var med lite halvt under vårintaget men lyckades bli sjuk mitt i. Träffade och intervjuade även Måns Zelmerlöw då jag och Lisa bloggade om melodifestivalen i Skellefteå.

Februari
Melodifestivalen kom till stan och jag och Lisa sprang runt på stan och kollade in precis allt som hände! Fick även gratisbiljetter till genrepet och Lisa vann biljetter till själva deltävlingen då Simon och Lövdahl också fick följa med. Det hanns även med en phösarutbildning. Tredje gången gillt för min del. Alltid lika roligt!

Mars
Var hem till Stockholm en sväng och hälsade på alla. Träffade Johanna och Martina som jag inte sett på jättelänge och var på Il Divo konsert lite halvt med Moa.

April
Jag och Simon åkte upp till Korpis en helg. Kollade på skoterdragracing och på väg hem åkte vi förbi IKEA i Haparanda. Var även upp till Luleå och firade lillasysters 21årsdag. Utöver det kom även vårvärmen. Man kunde sitta ute i t-shirt på balkongen med decimetervis med snö nedanför.

Maj
Åkte på phösarsittning. Firade min födelsedag med en mysig picknick och skrev på uppsatshelvetet för fulla muggar. Hanns med en hel del små utflykter och diverse festande.

Juni
Avslutningsceremoni och avslutningssittning. Jag och Simon åkte på en underbar resa till London. Sommarjobbade på donken.

Juli
Jobbade 9 timmar om dagen 6 dagar i veckan.

Augusti
Nolle P. Var som alltid jätteroligt men det kändes att det var sista gången. Det fick helt enkelt räcka.

September
Började jobba som utbildningsbevakare. Började plugga på distans. Började om redovisningskursen.

Oktober
Simon fyllde år. Vi firade våran 2årsdag. Sara kom upp och hälsade på på Halloween.

November
Var hem en blixtvisit till Stockholm. Började julklappsshoppa så smått. Väntade på snön som aldrig kom.

December
Snön kom. Var på skyltsöndag. Myste. Åkte hem till Stockholm igen och såg BSB med Lisa och Malin. Myste lite till. Julshoppade en hel massa.
Julafton blir i Hälsingland och nyår i Lofsdalen.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Ohh sån där ska jag göra, alltid kul :) Men jag ska göra min med bildcollage också ;D

2009-12-13 @ 16:59:08
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0