Varmt!

  • Har flyttat bort från det varma täcket
  • Har flyttat bort från Simons kroppsvärme
  • Har duschat av mig i iskallt vatten, 2ggr
  • Har smörjt in hela benen med kylbalsam
  • Har sänkt alla elementen till 17 grader
  • Har lagt mig med det svala täcket på soffan
  • Har tagit av mig det svala täcket
  • Har stått ute på balkongen i bara nattlinne (är 3 grader varmt ute), utan att frysa!
Va fan! Hur kan jag vara så varm? Jag som inte alls kan sova när det är varmt. Helst vill jag frysa trots att jag har täcke och dubbla filtar på mig. Fötterna ska vara så kalla att det nästan gör ont av kylan. Då sover jag som bäst.
  • Har ställt upp balkongdörren
  • Har lagt täcket ute så det kyls ner
  • Ska ta på mig ett par strumpor som legat i frysen i över en vecka
Tror ni jag kan somna snart?

Kommentarer
Postat av: Rickard

testa med att börja ha såpass svalt hela tiden i sovrummet, typ genom att ha elementen väldigt svala, ha ett fönster öppet å så. så borde du nog få ner tempen ganska bra där.



varning dock för att inte vilja att gå upp på morgonen.

2009-12-14 @ 09:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0