Hittade hos Emma

1. När gick du upp i dag? 11.50

2. Diamanter eller pärlor? Diamanter kanske... neither really

3. Senaste filmen du såg på bio? Banjamin Button

4. Favorit tv-program? Gossip girl, one tree hill och greys anatomy

5. Vad åt du till frukost? Chili con carne

6. Vad är ditt / dina andranamn? Katarina

7. Din favoritmat? Finns ju inget som är så gott som löjromstoast

8. Vilken mat gillar du inte? Köttbitar och blomkål

9. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Westlife - Back home

10. Vilken bil kör du? Mamma och Pappas dom gångerna jag är hemma

11. Vilken är din Favoritmacka? Löjromstoast måste jag väl svara igen då...

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Folk som tror dom är bättre än alla andra

13. Vilka är dina favoritkläder? Så länge det är mysigt spelar det ingen större roll

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Just nu Dublin med Lisa, Malin och Läcki

15. Favoritklädmärke? Har inget

16. Var vill du dra dig tillbaka? Inget jag funderat över

17. Favorittid på dagen? Beror på

18. Var är du född? Löwet... hmm... det ligger i Upplands Väsby va?

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Konståkning

20. Coca Cola eller Pepsi? Coca Cola

21. Fotboll eller ishockey? Fotboll

22. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Egentligen morgonmänniska

23. Pedikyr eller manikyr? Varken eller

24. Några spännande nyheter att berätta för oss? Har fortfarande bara Melodifestivalen i huvudet....

25. Vad ville du bli när du var liten? Mamma Ingrid (min mamma för er som inte vet) =S

26. Bästa barndomsminnet? När pappa var clown på mitt kalas. Tror jag fyllde 7...

27. Varit i Afrika? Nej

28. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Hahahaha nej

29. Varit med om en bilolycka? Har åkt av vägen men kan inte påstå att det riktigt kan klassas som en bilolycka

30. Favoritdag i veckan? Olika

31. Favoritblomma? Liljekonvaljer (stavning?)

32. Favorit-snabbmatsrestaurant? Subway och McDonalds

33. Äger du en cykel? Ja, men det är för mycket snö ute för att använda den nu

34. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Handlar inte för pengar jag inte har. Idioti är vad det är!

35. Lägg-/sovdags? Brukar bli runt 23

36. Senaste personen du delade en middag med? Simon

37. Vad sysslar du med just nu? Slappar och kollar reprisen av Lets Dance

38. Favoritfärg? Beror på på vad

39. Hur många tatueringar? Ingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0