Positivt/Negativt

Har inte alls sovit bra inatt. Å ena sidan är jag verkligen jätteglad men samtidigt är jag ledsen och orolig. Men jag antar att du vet det redan. Det finns hur många negativa saker som helst med det här. Jag kan bara komma på en positiv. Men det spelar ingen roll för det positiva väger alltid över det negativa i det här fallet. Det spelar ingen roll hur många negativa jag kan komma på för den positiva är viktigast.

Positivt
- Ett ex-jobb som mycket väl kan leda till ett jobb som leder till... framtiden.

Negativt
- Långt ifrån varandra (olika länder)
- Dyrt att hälsa på varandra
- Dyrt att ringa
- Ensamt
- Jag kanske inte har råd att bo kvar på 38

Och som jag sa igår, ta inte det här på fel sätt. Jag måste bara få det ur mig...

Kommentarer
Postat av: Sarah F.

Hej! Det går ju att bor borta från varandra. Jag och David gjorde det for ett ar. Anvand skype. En av er iaf. Om ni bada anvanda skype. Det ar ju gratis att prata. Man kan aven anvande webcams och se och pratar for manga timmar at gangen. =)

2009-02-02 @ 19:50:59
URL: http://amerikanskasvensk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0