Pyssel

Innan har jag haft alla mina konsertbiljetter (och diverse andra biljetter) upphängda på väggen. Nu håller jag på att flytta alla till en liten bok så att jag kan skriva några rader om alla. Har hunnit med 32 stycken än så länge. Det går inte fort och med tanke på att jag har 79 kvar att skriva om (efter Il Divo konserten om en månad har jag 80...) kommer det ta tid. Men det är ganska roligt så jag klagar inte. Är faktiskt kul att tänka tillbaka på allt man gjort. Första konserten jag gick på var Tomas Ledin 1997. Då var lilla Anna bara 11 år. Men det var 2002 och framför allt 2003 som jag började gå på riktigt många konserter. Men det är ju så roligt! 112 konserter på 12 år...

Här är listan på (nästan) allt jag varit på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0