Tillbaka i vardagen

Nu känns det verkligen att man är tillbaka i vardagen. En och en halv timmes föreläsning imorse följt av dammsugning och plugg. Är arbetet i Internationell Marknadsföring jag håller på med - "Dare to care". Vi ska på något sätt förändra världen men hur tänker jag inte avslöja här, mer än att jag idag skrivit lite mer än en halv A4 om World Childhood Foundation. Känner mig egentligen inte jättepeppad men det känns inte jättetråkigt heller så det blir nog bra tillslut!

Ikväll blir det massa gott och massa mys dock. Börjar med en så kulinarisk middag att vi beställt pizza från pizza.nu. Älskar den sidan! Musmigt värre och nu var det riktigt länge sen sist! Senare blir det NCIS och till det en varsin semla. Kan det bli mycket mumsigare?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0