I promise you with everything I am

I see you look at me
When you think I'm not aware
You're searching for clues
Of just how deep my feelings are
How do you prove the sky is blue, the oceans wide
All I know is what I feel
When I look into your eyes

I promise you
From the bottom of my heart
I will love you til' death do us part
I promise you As a lover and a friend
I will love you like I never love again
With everything I am


Ibland blir på ett sånt extremt "för tillfället finns det bara en artist/ett band som är bra och det ska jag lyssna på miljontals gånger idag"-humör
. Idag var det Backstreet Boys som gällde. Bland and Blue, Backstreet's Back och Millenium. Blir lika chockad varje gång jag inser att jag gillat Backstreet Boys i 13 år. 13 år kanske inte låter så länge, men med tanke på att jag bara är 22 så är det långt över halva mitt liv. Nio år var jag. Den gången lillasyster köpte/fick en blandskiva som bland annat innehöll Anywhere for you. Det var den överlägset bästa låten jag hade hört i hela mitt liv och jag tycker fortfarande att den är helt underbart bra.

Dock är det ganska tragiskt om man tänker efter. Jag och Simon satt och pratade vid middagsbordet och jag kom än en gång fram till att det jag ångrar mest av allt i hela mitt liv är att jag inte gick på Backstreet Boys Millenium Tour på Globen. Vad hände egentligen den kvällen som gjorde att den konserten var så otroligt bra? Någon som läser min blogg som var där? Kan du inte berätta lite?

Kommentarer
Postat av: Emma

Är det!? Oh, hon är riktigt duktig på att skriva alltså. Ps. I love you var ju underbra tex. :)Du måste se det nästa vecka! ;)

2009-01-17 @ 01:57:18
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0