Nattligt bloggande

Känner inte att jag kommer kunna sova just nu så istället har jag Scrubs på TVn och datorn med mig i sängen. Känns lite lagom bra sådär.

Men har varit en rolig kväll. Suttit hemma hos Lisa bland alla hennes påsar och flyttkartonger och kollat först Let's Dance och sen film. Var för övrigt helt rätt person som åkte ut. Hon var väl inte sämst, men hon var definitivt tråkigast! Klockrent att hon den andra blev kallad mums mums. Vi tänkte pepparkaka först men mums mums var bättre!

Film sen ja. What a girl wants. Lättsam film som jag sett en hel massa gånger innan.

Sen när jag kom hem var det ommöblerat i vardagsrummet. Inte varje dag det händer. Visserligen antar jag att dom möblerade om för att alla skulle kunna se TVn när datorspelarna var här och hade förfest och i ärlighetens namn ser rummet både snyggare och hemtrevligare ut nu. Dock tror jag att det blir att möblera tillbaka sofforna till sin rätta plats imorgon då vi bara behöver den ena tvåsittssoffan åt oss två. Man vill ju gärna se TVn rakt framifrån.

För övrigt ligger jag och funderar över om jag ska försöka sova eller om jag ska vänta tills älsklingen kommer hem.
Visserligen finns det andra anledningar också som vi inte behöver ta upp här men jag tror jag börjar bli lite för van vid att ha Simon vid min sida när det är dags att sova. Dock vet jag inte om det är något dåligt. Snarare mysigt.

I vilket fall kanske jag ska ta och avrunda. Behöver ju inte bli en hel novell. Eller det kanske det redan är?

Kommentarer
Postat av: Sarah F.

Heh. Det handade med mig foreveckan... Kom hem och David hade sett i en ny sang... OCH borjade flytta bokhyllor runt. Jag fortfarande inte har huset tillraklig fin att ha manniskor forbi. Bleh!

2009-01-17 @ 07:07:25
URL: http://amerikanskasvensk.blogspot.com/
Postat av: Ewe

jag vet va du menar.. är skitsvårt att somna ensam ;p utan varma armar omkring sig

2009-01-17 @ 13:28:36
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0