Sjukling

Var helt sjukt trött igårkväll så gick och la mig betydligt tidigare än vanligt. Kommer inte ens ihåg att Simon kröp ner i sängen även fast vi tydligen hade pratat lite. Och inte är det bättre idag. Är trött, mår illa, har ont i magen och hostar en massa. Skitkul. Tyvärr är det ju inte heller så att jag har en lugn dag idag. Ska:

  • Hämta ut pengar på expen
  • Plugga med min grupp inför seminariet
  • Handla tillsammans med phösargruppen
  • Leda kvällens aktivitet (Snökväll)
Som det känns nu kommer dom få hitta en ersättare åt mig. Finns ingen möjlighet att jag ska orka mer än att plugga idag. Men jag ska gå nu i alla fall så får vi se om det känns bättre sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0