Bitter eller butter

Jag är så trött på folk som ska vara så dumma i huvudet! Man blir verkligen på dåligt humör efter en dag i matsalen för man får så många otorligt dumma och onödiga frågor. Men det är inte det värsta. Varför kan inte folk plocka undan efter sig? För er som inte förstått sambandet så behövs det mer personal om man ska hinna plocka undan allas brickor, mer personal kostar mer pengar. Och var får man dom pengarna från? Jo, man höjer priserna! Så ni som är så dumma i huvet att ni inte plockar undan efter er för att det blivit så dyrt... inse hur idiotiskt det är! Det är faktiskt meningen att man ska plocka undan efter sig, så snälla gör det! Det är inte så svårt!

Men allt har inte varit pest och pina idag. Blev ju faktiskt hämtad av mamma efter jobbet och tog en sväng till IKEA. Fick ju presentkort där när jag fyllde år så det har jag nu tagit slut på. Blev fyra äggkoppar (kostade 10kr), två örngott och ett påslakan. Påslakanet var dessutom ett stort så nu finns det ingen återvändo... jag och Simon måste köpa oss ett stort täcke.



There are six billion people in the world
and sometimes all you need is one.

- Peyton Sawyer, One Tree Hill

Kommentarer
Postat av: Natalie

Usch, jag vet - jag är en hemsk person. Men det hänger nog ihop med min tid från BK. Så jag tänker (tyvärr) äsch de får betalt för att plocka bort...

2009-07-09 @ 20:58:20
URL: http://nellies.webblogg.se/
Postat av: Ewe

älska one tree hill! :D säsong 1-4 iaf..

2009-07-09 @ 21:47:51
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0