Femdagarsvecka

Måndag-Fredag 6.30-15.30. Så ser min vecka ut. På ett sätt är jag inte alls på humör för att jobba men på ett sätt vill jag inget annat. Förutom att jag ju får pengar så är det ett riktigt bra tidsfördriv också! Saknar Simon så otroligt mycket just nu och jag vill bara att det ska bli den 29e. En och en halv vecka kvar. En månad sen vi sist sågs. Så jobb blir nog bra...

I don't wanna feel the way that I do
I just wanna be right here with you
I don't wanna see, see us apart
I just wanna say it straight from my heart
I miss you

Kommentarer
Postat av: Ewe

fan va jobbigt att vara ifrån varann! en natt räcker för att det ska göra ont i mig.

2009-07-19 @ 22:24:47
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0