Sista dagen imorgon

Imorgon jobbar jag min sista dag på donken. Ärligt talat hoppas jag att det blir den sista någonsin men hittar jag inget annat jobb lär jag ju komma tillbaka nästa sommar. I vilket fall ska det bli riktigt skönt med lite ledighet!

Imorgon: Jobbar 11.00-20.00. På kvällen kommer mamma, pappa och Pelle hem
Onsdag: Min älskling kommer och hälsar på.
Torsdag: Inplanerad hemlis för mig och Simon
Fredag: Gröna Lund och Amy MacDonald med Simon
Lördag: Vet inte
Söndag: Simon åker upp till Skellefteå igen. Jag ska se Lady Gaga med lillasyster.
Måndag: Åker upp till Skellefteå.

A moment like this
Some people wait a lifetime
For a moment like this
Some people search forever
For that one special kiss
Oh, I can't believe it's happening to me
Some people wait a lifetime
For a moment like this

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0