Snott från Nathalie

Jag har insett att min senaste kyss: var alldeles nyss och lika mysig som alltid!
Jag pratar: oftast inte om jag inte har något vettigt att säga
Jag avskyr när folk: är dumma i huvudet (väldigt många innebörder)
Min bästa vän är: Anna
Kärlek är: Simon
När jag borstar tänderna: gör jag tusen andra saker samtidigt!
När jag lagar mat: blir jag ofta överdrivet stressad
Jag tänder på: snygga underarmar
Jag är rädd för: det mesta
Den värsta känslan är: ensam och rädd
Den bästa känslan är: när man efter en lång period äntligen får träffa sin älskling igen
Jag är bäst på: att planera
Jag är sämst på: att vara själv på kvällen
Om jag va ett djur skulle jag vara: Nasse?
Min mobiltelefon är: trasig så har fått en ny av Amir
När jag vaknar på morgonen: får jag ofta smyga för att inte väcka andra
Just nu tänker jag på att: försöka få Simon att vakna
Bebisar är: söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0