Solarium på jobbet?

Don't stop the sun from shining down on me
'Cause I can't face another day without your smile
And If you take away the loving arms that surround me
Then I might break down and cry just like a child


Idag har jag stått nästan överallt på jobbet. 7-10 hade jag kassan och DTn, 10-11 rast, 11-13 pommesen, 13-14.30 pommes eller kök om vartannat (där jag behövdes mest för tillfället), 14.30-15.30 DTn igen. Så man skulle väl kunna påstå att jag sprungit runt som en tok till och från. Men för att komma till rubriken. Jag har alltid funderat över värmeskåpet till pommesen. Varje gång man stått där en längre tid blir man helt röd om armarna. Ser ut som om man varit ute i solen för länge och brännt sig. Kanske funkar som ett halvt solarium?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0