Det finns ett bokningssytem av en anledning!

Blir så trött på folk som ska sno ens tvättider! Hur svårt kan det va att faktiskt boka en tid som alla andra?! Idag när jag kom ner till tvättstugan var det självklart någon som snott mina maskiner. Och jag vet att det är helt ovettigt att då sno någon annans men eftersom jag och Simon åker till London imorgon kände jag inte riktigt att jag hade något annat val. Sen precis när jag satt igång maskinerna kom det in en tjej som antagligen hade bokat dom maskinerna jag tagit. Lyckligtvis trodde hon att hon bokat dom som egentligen var mina så det var ju skönt. Så hon gick och bokade om sin tvättid. Så för min del löste det sig väl men än en gång; Hur svårt kan det va att faktiskt boka en tid?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0